Besplatna dostava za porudžbine preko 3000 RSD

FAQ

1. Način plaćanja

Proizvode koje želite da poručite putem KOOZMETIK internet prodavnice, možete platiti na više načina:

  • plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke na Vašoj adresi
  • plaćanje virmanom tj. opštom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci ili putem e-bankinga

Plaćanje pouzećem
Nudimo Vam opciju plaćanja pouzećem (direktno plaćanje kuriru na adresi isporuke). U ovom slučaju nakon potvrde porudžbine roba će Vam biti poslata kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru pri preuzimanju.

Virmansko i plaćanje uplatnicom
Plaćanje uplatnicom podrazumeva da svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom u bilo kojoj pošti ili banci, a virmansko da uplatu možete izvršiti prenosom sredstava sa Vašeg računa ako ste pravno lice ili korisnik elektronskog bankarstva. Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu za dostavu. Ako odaberete ovaj način, pre uplate nas obavezno kontaktirajte radi slanja predračuna za pravna lica (putem e maila kontakt@koozmetik.rs i/ili putem telefona 060/0332266).
Za plaćanje opštom uplatnicom ili virmanom neophodno je popuniti sledeće podatke:

Primalac: KOOZMETIK doo.
Svrha uplate: Uplata za poručenu robu
Šifra plaćanja: 121
Valuta: RSD
Iznos: Ukupan iznos Vaše porudžbine
Račun broj: 170-30024152000-51 – (Unicredit banka)
Poziv na broj: Broj Vaše porudžbine*

*Broj porudžbine postaće Vam dostupan pošto kliknete da dugme ZAVRŠITE KUPOVINU.

2. Zamena artikla

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate na kontakt telefon 060/0332266 ili nam pošaljite email na adresu: kontakt@koozmetik.rs sa Vašim broj porudžbine, šifrom artikla koji želite da zamenite i šifrom artikla za koji želite da zamenite prvobitno poručeni artikal.
Nakon toga, vrši se fizička provera dostupnosti željenog artikala nakon čega dobijate instrukcije na Vašu email adresu gde će Vam biti objašnjen čitav proces zamene artikla za drugi.
Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je korišćen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju.
Nakon prijave za zamenu artikala, neophodno je robu adekvatno upakovati i poslati po kurirskoj službi, zajedno sa odštampanom, popunjenom dokumentacijom koju ste dobili na e-mail adresu pošto ste poslali zahtev za zamenu artikla. Onog momenta kada se prvobitna roba vrati na stanje, biće Vam poslat zamenski artikal.

Rok zamene
Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos jedne poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe. Poštarinu plaćate gotovinom kuriru nadležne kurirske službe koji bude preuzimao robu za zamenu.

NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme ZAVRŠITE KUPOVINU, saglasni ste sa uslovima zamene artikla za drugi.

3. Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 060/0332266 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kontakt@koozmetik.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 060/0332266, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kontakt@koozmetik.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu kontakt@koozmetik.rs ili pozivom na kontakt telefon 060/0332266.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je predhodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi KOOZMETIK d.o.o. već trošak pada na teret kupca.

NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme ZAVRŠITE KUPOVINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

4. Pravo na odustajanje/ povraćaj robe

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu о zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon i 44/2018- dr.zakon) i to čl 27 u vezi čl. 13 ovog zakona, kupovina preko prodajne internet stranice www.koozmetik.rs smatra prodajom na daljinu.
U slučaju prodaje na daljinu prodavac obaveštava kupce o njihovim pravima pre zaključenja ugovora, i to isticanjem ovog Obaveštenja:
*na internet stranici prodavca KOOZMETIK d.o.o. putem linka Odustanak od ugovora
*u procesu naručivanja tako što se kupac pritiskom na odgovarajuću opciju saglašava sa Uslovima i pre nego što naruči proizvod,
*i konačno na e- mail koji je kupac ostavio prilikom kupovine, odmah nakon poručivanja prodavac dostavlja kupcu sledeće dokumente:
1. obrazac za odustanak od ugovora,
2. obaveštenje o pravima potrošača prilikom kupovine preko interneta o načinu, uslovima i roku ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, načinu vraćanja isporučene robe i povraćaju novca i pravu na reklamaciju i načinu ostvarivanja tog prava,
3. primerak ugovora o prodaji potpisanog od strane prodavca.

PRAVO NA ODUSTANAK OD UGOVORA
U slučaju prodaje na daljinu ustanovljeno je pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac ovlastio, a nije prevoznik.

Ostvarivanje prava
Izjava o odustanku daje se na obrascu za odustanak. Izjava o odustanku od ugovora data na obrascu za odustanak od ugovora se smatra blagovremenom ukoliko je poslata u roku od 14 dana od kada je roba predata u državinu kupcu. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Prilikom odustanka kupac nije u obavezi da navede razloge zbog kojih odustaje.

Istekom roka od 14 dana od prijema robe, prestaje pravo kupca na odustanak od ugovora. U slučaju neblagovremenog vraćanja robe, tj. nakon isteka roka od 14 dana, roba će biti vraćena nazad kupcu, a trošak transporta u tom slučaju pada u celosti na teret kupca.

Kupac pravo na odustanak od ugovora ostvaruje tako što će u roku od 14 dana od dana prijema robe, obrazac za odustanak od ugovora popuniti uz svojeručan potpis i poslati zajedno sa robom koju vraća uz otpremnicu koju je primio uz robu, prodavcu na adresu sedišta – u Beogradu, Stari grad, 11000, ul. Žorža Klemansoa 14.

Kupac može i elektronskim putem popuniti obrazac za odustanak od ugovora i poslati ga takođe elektronskim putem na e-mail shop@koozmetik.rs.

Prodavac će kupca o prijemu izjave obavestiti, takođe elektronskim putem. U ovom slučaju, kupac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao elektronski obrazac za odustanak, vrati primljenu robu prodavcu, adekvatno zapakovanu da se ne ošteti, sa dokumentacijom koju je primio uz robu, odnosno sa otpremnicom. Smatraće se da je roba vraćena u roku ukoliko je kupac poslao robu pre isteka roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Kod blagovremenog odustanka od ugovora kupac snosi direktne troškove vraćanja robe, bez drugih obaveza.

Prava kupca.
Ukoliko kupac odustane od ugovora smatraće se da ugovor nije ni zaključen, a prodavac je obavezan da kupcu vrati novac u roku od 14 dana od kada je primio obrazac za odustanak, s tim što prodavac može da odloži povraćaj novca dok ne dobije robu koja se vraća.

Prodavac će kupcu izvršiti povraćaj novca isključivo uplatom na tekući račun, sa čime se kupac izričito saglašava prihvatanjem uslova pri poručivanju. Fotografije proizvoda su osnovna informacija o izgledu proizvoda, i verno prikazuju proizvod iz vise uglova, ali prodavac ne može da garantuje bezuslovno da je proizvod identičan u pogledu izgleda sa fotografijom. U okviru zakonskog roka za odustanak od ugovora, kupac ima mogućnost da se prilikom odustanka od ugovora opredeli za zamenu robe koja njemu više odgovara odnosno da umesto poručenog proizvoda isti zameni za istu vrstu proizvoda iz ponude prodavca ili da se opredeli za potpuno drugi proizvod.

Napomena. Ukoliko se kupac opredeli za povrat novca potrebno je da robu koju vraća pošalje kurirskom službom o svom trošku, ali bez otkupnine pošiljke, s obzirom da prodavac povrat novca vrši isključivo uplatom na tekući račun kupca.

Gubitak prava
Po prijemu proizvoda, prodavac će utvrditi da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. . Neispravnost proizvoda i neadekvatno korišćenje proizvoda podrazumeva oštećenje ambalaže, držanje na visokim temperaturama i direktno izlaganje suncu i otvaranje i korišćenje proizvoda. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, prodavac ima pravo da odbije vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama a imajući u vidu asortiman robe u ponudi KOOZMETIK doo, koji podrazumeva zapečaćenu robu koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja i higijenskih razloga, u kom slucaju kupac nema prava na odustanak od ugovora.

PRAVO NA REKLAMACIJU
Saobraznost isporučene robe.

Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru, odnosno shodno predmetu ugovora koja odgovara opisu i karakteristikama, svojstvima, upotrebi, koji je prodavac dao kupcu. Kupac je dužan da prilikom prijema robe pregleda robu i proveri njenu saobraznost sa naručenom, te da istakne postojanje nedostataka koji se mogu uočiti pregledom. Kupac ima pravo da prodavac nesaobraznost robe otkloni opravkom odnosno zamenom u konkretnom slučaju, u primerenom roku.

Prodavac je odgovoran ako je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na kupca tj. u trenutku predaje robe, ili ako se pojavila posle prelaska rizika na kupca ako potiče iz uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na kupca ili je kupac mogao lako uočiti, ukoliko je prodavac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru kupac ima pravo da zahteva od prodavca da otkoni nesaobraznost opravkom ili zamenom u konkretnom slučaju. Ako nesaobraznost ne može da se otkloni zamenom u primerenom roku, ili u primerenom roku to ne bude učinjeno ili ako zamena predstavlja značajnu nepogodnost za potrošača ili nesrazmerno opterećenje za prodavca uzrokujući mu nesrazmerne troškove kupac ima pravo da bira između umanjenja cene ili raskida ugovora. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od 6 meseci od dana kada je kupac primio robu, kupac ima pravo da bira između zahteva da robu zameni, ili ima pravo na umanjenje cene ili raskid ugovora.

Za skrivene nedostatke koji su postojali u momentu prelaska rizika na kupca, prodavac odgovara u roku od dve godine od predaje stvari, s tim što se pretpostavlja da su nedostaci postojali u momentu prelaska rizika na kupca, ako se pokažu u roku kraćem od šest meseci od dana prijema robe, čime se ne isključuje pravo prodavca da dokazuje suprotno. Momenat prelaska rizika sa prodavca na kupca je momenat predaje robe kupcu ili licu koje je kupac ovlastio za prijem robe u njegovo ime.

Postupak reklamacije.
Kupac može da izjavi reklamaciju prodavcu zbog nesaobraznosti robe kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Kupac podnosi reklamaciju na sledeći način: 1)preuzimanjem obrasca za reklamaciju koji će elektronski popuniti i uz obrazac poslati eventualno dokaze o nesaobraznosti u vidu fotografije i slično, na mejl licu zaduženom za prijem i odlučivanje o reklamacijama anastasija.nikolic@koozmetik.rs .

2) Nakon što kupac prijavi reklamaciju elektronskim putem ovlašćeno lice kod prodavca će kupcu bez odlaganja da potvrdi prijem reklamacije, istu zavede kao i da obavesti kupca o izjavljenoj reklamaciji i ishodu reklamacije u roku od 8 dana od njenog prijema. Prodavac preuzima obavezu da sam po prijemu reklamacije preuzme robu koja je predmet reklamacije preko kurirske službe Daily Express. Ukoliko kupac ipak samoinicijativno pošalje robu nazad prodavcu, prodavac nije dužan da mu nadoknadi taj trošak.

Za sve informacije i dodatnu pomoć u pogledu reklamacija kupci se mogu obratiti licu zaduženom za reklamacije u sedištu prodavca, na telefon +381600332266.

Prodavac će odlučiti o reklamaciji najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije a ukoliko iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da odgovori u tom roku, ili ukoliko u tom roku ne primi robu, bez odlaganja će o tome obavestiti kupca uz obavezu da navede rok za rešavanje reklamacije.

Odluka.
Prodavac će razmotriti predlog kupca u pogledu izjavljene reklamacije i u navedenom zakonskom roku daće kupcu odgovor da li prihvata reklamaciju, izjasniti se o zahtevu kupca i izneti konkretan predlog i rok rešavanja. Ukoliko je reklamacija osnovana a dođe do raskida ugovora, prodavac će vratiti novac kupcu uplatom na tekuči račun sa uobičajenim troškovima vraćanja robe.

KOOZMETIK doo na svojoj internet strani ima istaknute Uslove korišćenja kao i pravila o reklamaciji potrošača za robu kupljenu preko on line prodavnice, pri čemu napominjemo da se navedenim uslovima i pravilima ni na koji način ne ograničavaju niti sužavaju prava potrošača odnosno kupaca navedena u ovom obaveštenju shodno važećem Zakonu o zaštiti potrošača , već istim neka pitanja mogu biti samo bliže razrađena.

5. Povrat novca

Napomena. Ukoliko se kupac opredeli za povrat novca potrebno je da robu koju vraća pošalje kurirskom službom o svom trošku, ali bez otkupnine pošiljke, s obzirom da prodavac povrat novca vrši isključivo uplatom na tekući račun kupca.

6. Uslovi isporuke

Gde sve možete kupiti naše proizvode?

Naše najprodavanije i najpoznatije proizvode poput Kapi za zube, Lip balma, Spreja protiv komaraca, Sapuna i Dezodoransa možete pronaći u svim Lilly i DM drogerijama u Srbiji. Veći deo naših proizvoda možete pronaći na beogradsko aerodromu Nikola Tesla, u Dufryju, kao i u Idea Organic prodavnicama u Beogradu.

Ceo asortiman proizvoda možete pronaći na našem web shopu, a ukoliko ste u prilici, za potpuni užitak, upoznavanje sa prirodnom kozmetikom i testiranje proizvoda, toplo preporučujemo da posetite našu radnju u srcu Beograda, na Dorćolu u Višnjićevoj 2.

U kojim zemljama vršimo isporuku?

Vršimo isporuku i van teritorije Republike Srbije. Za sve inostrane porudžbine, molimo Vas da posetite naš sajt www.koozmetik.co. U kalkulator možete uneti Vašu adresu, i automatski će Vam troškovi isporuke biti izračunati.

Kako možete platiti poručene proizvode?

Na teritoriji Srbije poručene proizvode možete platiti prilikom dostave pouzećem, uplatom na račun i karticom.

Van teritorije Srbije možete platiti karticom na naš devizni račun ili preko PayPal-a.

Koliki je rok isporuke poručenih proizvoda?

Porudžbine na teritoriji Srbije se obrađuju odmah sledećeg radnog dana, pakuju se i šalju na vašu adresu. U zavisnosti od mesta u koje se šalje, rok isporuke je 1 do tri radna dana.

Pošiljke za inostranstvo imaju duži rok isporuke koji zavisi od zemlje do zemlje, carine i lokalnih uslova dostave.

Koliki su troškovi dostave?

Dostava na teritoriji Republike Srbije je besplatna za sve porudžbine iznad 3000 dinara. Za porudžbine manje od 3000 dinara, troškovi dostave se naplaćuju 300 dinara.

Dostava za inostranstvo se računa u zavisnosti od destinacije i težine paketa. Cenu dostave možete obračunati na kalkulatoru prilikom poručivanja proizvoda.

Da li mogu da vratim ili zamenim poručene proizvode?

Uslove zamene i povrata robe možete videti na linku.

7. Ugovor o prodaji na daljinu

UGOVOR O PRODAJI NA DALJINU
Zaključen dana __________ godine u Beogradu između:
1. KOOZMETIK d.o.o. iz Beograda, ul. Žorža Klemansoa 14,, matični broj: 21099376, PIB: 108951092 koga zastupa direktor Jovana Antić (dalje: Prodavac) i
2. _______________ iz _______________, ul. _______________, br. _____, JMBG: _______________ (dalje: Kupac).
Predmet ugovora
Član 1
Ovim ugovorom Prodavac prodaje, a Kupac kupuje _______________ (dalje: roba).
Prodavac je obavezan da Kupcu preda robu tako da Kupac postane njen vlasnik, dok se Kupac obavezuje da za to isplati cenu i preuzme robu.
Ovaj ugovor zaključen je kao ugovor o prodaji na daljinu u smislu Zakona o zaštiti potrošača (dalje: Zakon) jer je zaključen posredstvom internet prodavnice koja se nalazi na internet sajtu www.koozmetik.rs, kao sredstva komunikacija.
Pretpostavke za zaključenje ugovora
Član 2
Kupac zaključenjem ovog ugovora potvrđuje da ga je Prodavac pre njegovog zaključenja na srpskom jeziku i jeziku i pismu obavestio o:
1) osnovnim obeležjima robe;
2) poslovnom imenu, matičnom broju, adresi sedišta i broju telefona, kao i adresi na kojoj posluje i adresi, na koju Kupac može da izjavi reklamaciju;
3) prodajnoj ceni ili načinu na koji će se prodajna cena obračunati ako se zbog prirode robe ili usluge prodajna cena ne može utvrditi unapred, odnosno prodajnoj ceni koja obuhvata ukupne troškove za obračunski period kao i o svim dodatnim poštanskim troškovima i troškovima transporta i isporuke i mogućnosti da se ti troškovi mogu staviti Kupcu na teret;
4) načinu plaćanja, načinu i roku isporuke, načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza;
5) postojanju zakonske odgovornosti zbog nesaobraznosti robe ili usluge ugovoru;
6) načinu izjavljivanja reklamacije Prodavcu, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja Prodavca po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava Kupca po osnovu saobraznosti;
7) uslovima, vremenskom roku i postupku za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora u skladu sa Zakonom;
8) obavezi da plati trgovcu razumne troškove zbog odustanka u skladu sa zakonom, ako Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora nakon što je podneo zahtev za raskid;
9) o podatku da Kupac ne može da koristi pravo na odustanak ili okolnostima pod kojima Kupac gubi pravo na odustanak od ugovora;
10) postojanju ugovornog odnosa između Prodavca i kurirskog operatora preko koga Kupac može, u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, da pošalje robu o trošku Prodavca.

Pravo na jednostrani raskid ugovora
Član 3
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ovog ugovora, bez obzira na razloge, u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu Kupca ili lica koje je on ovlastio za prijem robe.
Ugovarači saglasno konstatuju da je Prodavac predao Kupcu obrazac za jednostrani raskid ugovora, kao i da je Kupac upoznat sa obavezom da izjavu o raskidu ugovora dâ u pisanom obliku, pri čemu obrazac sadrži:
– naziv, adresu i adresu elektronske pošte trgovca na koje Kupac dostavlja obrazac za jednostrani raskid ugovora;
– način i rok za vraćanje isporučene robe i povraćaju novca;
– obaveštenje o činjenici da se povraćaj robe od strane Kupca u roku u kome se može jednostrano raskinuti ugovor smatra blagovremenom izjavom o raskidu ugovora.

U slučaju jednostranog raskida, Kupac je dužan da primljenu robu pošalje nazad Prodavcu u roku od 14 dana od dana saopštenja izjave o otkazu, bez drugih obaveza povodom raskida ugovora, izuzev samih troškova vraćanja.

Prodavac je dužan da Kupcu vrati primljeni novac bez odlaganja, a najkasnije u roku od 30 dana od dana raskida ugovora.

Danom raskida ugovora smatra se dan kada je izjava o raskidu saopštena Prodavcu.

Izuzeci od prava na raskid ugovora
Član 4
Izuzetno od odredbe člana 3. ovog ugovora, Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora bez opravdanih razloga u sledećim slučajevima:
1) isporuke robe čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje Prodavac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak;
2) isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima Kupca ili jasno personalizovane;
3) isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;
4) isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;
6) isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom.

Obaveza isporuke robe
Član 5
Prodavac je dužan da Kupcu isporuči robu u roku od 3 radna dana od dana zaključenja ovog ugovora.

Isporuka robe izvršiće se na sledeći način: Nakon što ste završili proces poručivanja klikom na dugme “Završite kupovinu”, na svoju e-mail adresu, koju ste prijavili prilikom popunjavanja podataka, automatski ćete dobiti potvrdni mail o uspešnoj kupovini. Time je Vaša porudžbina ušla u proces obrade i slanja i isporuku možete očekivati u roku od 3 radna dana.Samo u slučaju nejasnoća ili bilo kakvih problema vezanih za Vašu porudžbinu, kontaktiraće Vas naša služba podrške. Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-19 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.

Troškove isporuke snosi Kupac.
Isporuka će biti izvršena Kupcu preko kurirske službe YU-PD Express doo.

Saobraznost robe i nedostaci
Član 6
Kupac je dužan da prilikom prijema robe pregleda robu i proveri njenu saobraznost sa naručenom, te da istakne postojanje nedostataka koji se mogu uočiti pregledom.
Za skrivene nedostatke koji su postojali u momentu prelaska rizika na Kupca, Prodavac odgovara u roku od dve godine od predaje stvari, s tim što se pretpostavlja da su nedostaci postojali u momentu prelaska rizika na Kupca, ako se pokažu u roku kraćem od šest meseci od dana prijema robe, čime se ne isključuje pravo Prodavca da dokazuje suprotno.
Momenat prelaska rizika sa Prodavca na Kupca je momenat predaje robe Kupcu ili licu koje je Kupac ovlastio za prijem robe u njegovo ime.
U slučaju postojanja nedostataka za koje Prodavac odgovara, na prava Kupca i postupak ostvarivanja prava primenjuju se odredbe Zakona, osim ako je, u skladu sa tim zakonom, ugovoreno drugačije.
Isplata cene
Član 7
Kupac se obavezuje da za robu koje je predmet ovog ugovora isplati Prodavcu iznos od __________ dinara, na račun broj: 170-30024152000-51 avansno ili plaćanjem pouzećem (direktno plaćanje kuriru na adresi isporuke).
Propuštanje preuzimanja robe
Član 8
Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ovim ugovorom.
Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.
Vansudsko rešavanje sporova
Član 9
U slučaju spora, ugovarači su saglasni da se pokuša njegovo rešavanje vansudskim sredstvima u skladu sa odredbama o potrošačkom sporu predviđenim Zakonom.
Broj primeraka ugovora
Član 10
Ugovor je zaključen posredstvom sredstava komunikacija, i to: www.koozmetik.rs u jednom originalnom primerku na osnovu koga je napravljeno 2 kopije, od kojih jedna za Kupca, a ostale za Prodavca.

PRODAVAC KUPAC
_______________ _______________

Svi proizvodi / Lice / Kosa /
Telo / Dom / Specijalni proizvodi /
Aksesoari / Sniženje / Radionica
Portfolio izaberi proizvod
Zašto koozmetik / Ko smo mi /
Sastojci / Inspiracija / Novosti