Korisnički servis - KOOZMETIK

Besplatna dostava na teritoriji Republike Srbije za sve porudžbine iznad 1500 rsd.

Korisnički servis

KO SMO MI?
Vlasnik platforme www.koozmetik.rs je privredno društvo “KOOZMETIK” d.o.o. Beograd –Stari grad, ulica Žorža Klemansoa 14, MB21099376, PIB108951092, broj rešenja iz APR-a BD 32261/2015, broj potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV: REGPDV- 149142, koga zastupa direktor Jovana Antić i Daniela Stanković, kontakt telefon +381114096651, e-mail adresa: kontakt@koozmetik.rs.

KOOZMETIK D.O.O. je rukovalac Vaših ličnih podataka i odgovoran za obradu i čuvanje Vaših ličnih podataka.

KODEKS PONAŠANJA

POLITIKA PRIVATNOSTI

USLOVI ISPORUKE

NAČIN PLAĆANJA

ZAMENA ARTIKLA

REKLAMACIJE

PRAVO NA ODUSTAJANJE/ POVRAĆAJ ROBE

UGOVOR O PRODAJI NA DALJINU

POLITIKA “KOLAČIĆA”

Detaljnije o svemu u nastavku.

POLITIKA PRIVATNOSTI

Mi poštujemo vašu privatnost i brižno čuvamo Vaše lične podatke. U ovoj Politici zaštite ličnih podataka (u nastavku Politika) obaveštavamo Vas o ličnim podacima koje od Vas prikupljamo, za koje svrhe i po kom pravnom osnovu, sigurnosne mere kojima ih štitimo, lica s kojima ih delimo, rok u kojem ih čuvamo, kao i Vaša prava u vezi sa zaštitom ličnih podataka.

Ova Politika se primenjuje za:
1) sve kupce naših proizvoda preko naše internet prezentacije www.koozmetik.rs
2) sve posetioce naše internet prezentacije.

U slučaju da u vezi s korišćenjem ove Politike ili u vezi sa ostvarivanjem vaših prava, koja proizilaze iz ove Politike, imate bilo kakvo pitanje, obratite nam se na e-mail adresu: kontakt@koozmetik.rs, sa oznakom “ Zaštita ličnih podataka”.

OSNOVNI POJMOVI
Svaki pojedinačni dole određeni pojam ima u okviru ove Politike svrhu, kao što je određena u ovom poglavlju:
● Lični podaci znače bilo koju informaciju, na osnovu koje se može odrediti pojedinac (ovde spadaju npr. ime, prezime, e-mail, IP adresa, telefonski broj, sl.);
● Kupac – označava lice koje preko naše internet prezentacije vrše kupovinu naših proizvoda;
● Posetilac – označava posetioce naše internet prezentacije koji ne vrše kupovinu naših proizvoda;
● Obrada predstavlja radnje prikupljanja, beleženja, razvrstavanja, grupisanja, odnosno strukturisanje, pohranjivanje, upodobljavanje ili menjanje, otkrivanje, uvid, upotreba, otkrivanje prenosom, odnosno dostavljanjem, umnožavanje, širenje ili na drugi način činjenje dostupnim, upoređivanje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje ličnih podataka;
● Usluga – usluga informacionog društva – online prodaja kozmetičkih proizvoda.

VRSTA PODATAKA O LIČNOSTI KOJE PRIKUPLJAMO
Platforma prikuplja različite podatke u zavisnosti od toga, da li ste korsnik ili posetilac platforme.

KUPAC:
Ime i prezime
E mail adresa
IP adresa
Broj telefona
Ulica i broj prebivališta

POSETILAC : IP adresa

NAČIN SKUPLJANJA INFORMACIJA
Platforma može prikupljati Vaše podatke iz sledećih izvora:
1. Direktno od kupaca, prilikom formiranja narudžbine.
Prilikom formiranja Vaše narudžbine, Vi nam ostavljate Vaše lične podatke i to: ime, prezime, adresa i broj prebivališta ili druge adrese gde porudžbina treba da se isporuči, broj telefona i e-mail adresu.

2. Podaci koji se prikupljaju od posetilaca Portala
Naša internet prezentacija može primiti ili dobiti informacije (na primer, adresu e-pošte ili IP adresu) o osobi koja još Kupac, na primer kada se posetilac samo pregleda sadržaj na našoj internet prezentaciji.

SVRHA OBRADE I PRAVNI OSNOV ZA PRIKUPLJANJE PODATAKA
Mi koristimo Vaše podatke da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu.Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.

Vaše podatke o ličnosti obrađuje na osnovu sledećih pravnih osnova:
– obrada Vaših ličnih podataka potrebna je za ispunjenje ugovora, kome ste pristupili tj. pružanje naših usluga;
– obradu vaših ličnih podataka se vrši na osnovu Vaše saglasnosti za određenu svrhu obrade, pri čemu imate u svakom trenutku pravo da datu saglasnost povučete (više u Politici kolačića https://koozmetik.rs/politika-kolacica/ );

Dostavljanje ličnih podataka, koji su nam potrebni za ispunjenje ugovora je dobrovoljno.
Upozoravamo vas da u slučaju, da nam ne dostavite sve lične podatke, koji su nam potrebni za
pružanje usluge takvu uslugu nećemo moći da obezbedimo.

KORISNICI PODATAKA
Pristup i obradu Vaših podataka vršiće isključivo lica zaposlena u KOOZMETIK D.O.O. Mi Vaše lične podatke ne prosleđujemo trećim licima, ne prodajemo, i ne iznajmljujemo ih trećim licima.

VREME ČUVANJA VAŠIH PODATAKA
Zadržavamo vaše informacije samo onoliko koliko nam je potrebno da vam pružimo uslugu i ispunjavamo svrhe opisane u ovoj politici, dakle dokle god ne primite poručenu robu. Kada se više ne ispunjavaju uslovi za zadržavanje ovih podataka, iste brišemo i uklanjamo iz naših baza podataka najkasnije u roku od 30 dana.

ZAŠTITA VAŠIH LIČNIH PODATAKA
Platforma štiti Vaše podatke korišćenjem sledećih mera zaštite:
1. Enkriptujemo i čuvamo u sigurnom oblaku Vaše lične podatke, koje su nam dati kao što su telefonski broj, email, IP adresa. Pratimo opšte prihvaćene industrijske standarde da bismo zaštitili lične podatke koji su nam dostavljeni, i tokom prenosa i nakon njihovog prijema, kao što su razne bezbednosne tehnologije i postupci u cilju sprečavanja gubitka, zloupotrebe, neovlašćenog pristupa ili otkrivanja informacija – na primer, koristimo tehnologiju šifriranja kao što je SSL-Secure Sockets Laier da bismo zaštitili određene osetljive informacije kao što su podaci o lokaciji i bezbednost transportnog sloja TLS 1.2 za šifrovanje podataka od aplikacije do servera. Nažalost, nijedan način prenosa putem Interneta ili način elektronskog skladištenja nije 100% siguran. Redovno pratimo naše sisteme radi mogućih ranjivosti i napada. Međutim, ne možemo garantovati sigurnost bilo kog podatka koji nam pošaljete. Stoga, iako se trudimo da zaštitimo Vaše lične podatke, ne možemo garantovati njegovu apsolutnu sigurnost.
2. Radi sigurnosti vaših ličnih podataka smo usvojili odgovarajuće tehničke i organizacione mere, gde spadaju naročito:
● redovno i efikasno ažuriranje programske i računarske opreme, gde čuvamo vaše lične
podatke,
● zaštita pristupa ličnim podacima,
● izrade sigurnosnih kopija,
● obrazovanje zaposlenih, koji u okviru svog rada obrađuju lične podatke,
● nadzor i odgovarajuće preduzimanje mera u slučaju eventualnih sigurnosnih incidenata, kojima sprečavamo ili ograničavamo nastanak štete za lične podatke.

TRANSFER LIČNIH PODATAKA
Ne delimo vaše lične podatke sa trećim licima, osim ako to posebno nije naglašeno i ako u tom smislu pribavimo izričitu saglasnost sa vaše strane. KOOZMETIK DOO neće iznajmiti ili prodati vaše podatke koji mogu lično da vas identifikuju drugima.

VAŠA PRAVA
U pogledu obrade ličnih podataka imate sledeća prava, koja su opisana ispod:
1. Potvrda da li obrađujemo Vaše podatke o ličnosti;
2. Pristup Vašim podacima o ličnosti;
3. Ispravku Vaših podataka o ličnosti u slučaju greške;
4. Brisanje Vaših podataka o ličnosti
5. Prekid obrade Vaših podataka o ličnosti;
6. Odbijanje da se Vaši lični podaci o ličnosti obrađuju (povlačenje pristanka).
7. Prenos podataka o ličnosti kod drugog pružaoca usluge.

Napred pobrojana prava možete ostvariti kontaktiranjem Platforme na sledeće načine: e-mail adresa: kontakt@koozmetik.rs.

NADLEŽNI ORGAN
Nadležni organ za zaštitu podataka o ličnosti je Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Republike Srbije. Organu se možete obratiti na adresi Bulevar kralja Aleksandra broj 15, 11000 Beograd, Republika Srbija ili e mailom na office@poverenik.rs ili telefonom na +381 11 3408 900.

ZAVRŠNE ODREDBE
Ova Politika se primenjuje od 01.08.2020. godine. U slučaju promena o tome ćemo vas prethodno obavestiti.Smatra se da ste saglasni sa novom verzijom ove Politike, ako nastavite sa korišćenjem našeg portala i aplikacije, koje određuje ova Politika, s obzirom da na snagu stupu nova verzija ove Politike.

USLOVI ISPORUKE

GDE SE ROBA ISPORUČUJE?
Naručene artikle isporučujemo na teritoriji Republike Srbije, odnosno u svim mestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirske službe.
ROK ISPORUKE
Nakon što ste završili proces poručivanja klikom na dugme “Završite kupovinu”, na svoju e-mail adresu, koju ste prijavili prilikom popunjavanja podataka, automatski ćete dobiti potvrdni mail o uspešnoj kupovini. Time je Vaša porudžbina ušla u proces obrade i slanja i isporuku možete očekivati u roku od 3 radna dana.
Samo u slučaju nejasnoća ili bilo kakvih problema vezanih za Vašu porudžbinu, kontaktiraće Vas naša služba podrške.
Rok isporuke porudžbina je 3 radna dana, dani vikenda (subota i nedelja) se ne računaju.
PREUZIMANJE POŠILJKE
Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-19 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.
Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, porudžbina će se vratiti nama. Po prijemu porudžbine, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
CENA ISPORUKE
Cena isporuke za porudžbine veće od 1.500,00 din. je besplatna.

NAČIN PLAĆANJA

Proizvode koje želite da poručite putem KOOZMETIK internet prodavnice, možete platiti na više načina:

  1. plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke na Vašoj adresi
  2. plaćanje virmanom tj. opštom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci ili putem e-bankinga

Plaćanje pouzećem
Nudimo Vam opciju plaćanja pouzećem (direktno plaćanje kuriru na adresi isporuke). U ovom slučaju nakon potvrde porudžbine roba će Vam biti poslata kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru pri preuzimanju.
Virmansko i plaćanje uplatnicom
Plaćanje uplatnicom podrazumeva da svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom u bilo kojoj pošti ili banci, a virmansko da uplatu možete izvršiti prenosom sredstava sa Vašeg računa ako ste pravno lice ili korisnik elektronskog bankarstva. Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu za dostavu. Ako odaberete ovaj način, pre uplate nas obavezno kontaktirajte radi slanja predračuna za pravna lica (putem e maila kontakt@koozmetik.rs i/ili putem telefona 060/0332266).
Za plaćanje opštom uplatnicom ili virmanom neophodno je popuniti sledeće podatke:

Primalac: KOOZMETIK doo.
Svrha uplate: Uplata za poručenu robu
Šifra plaćanja: 121
Valuta: RSD
Iznos: Ukupan iznos Vaše porudžbine
Račun broj: 170-30024152000-51  – (Unicredit banka)
Poziv na broj: Broj Vaše porudžbine*
*Broj porudžbine postaće Vam dostupan pošto kliknete da dugme ZAVRŠITE KUPOVINU.

ZAMENA ARTIKLA

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate na kontakt telefon 060/0332266 ili nam pošaljite email na adresu: kontakt@koozmetik.rs sa Vašim broj porudžbine, šifrom artikla koji želite da zamenite i šifrom artikla za koji želite da zamenite prvobitno poručeni artikal.
Nakon toga, vrši se fizička provera dostupnosti željenog artikala nakon čega dobijate instrukcije na Vašu email adresu gde će Vam biti objašnjen čitav proces zamene artikla za drugi.
Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je korišćen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju.
Nakon prijave za zamenu artikala, neophodno je robu adekvatno upakovati i poslati po kurirskoj službi, zajedno sa odštampanom, popunjenom dokumentacijom koju ste dobili na e-mail adresu pošto ste poslali zahtev za zamenu artikla. Onog momenta kada se prvobitna roba vrati na stanje, biće Vam poslat zamenski artikal.

Rok zamene
Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos jedne poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe. Poštarinu plaćate gotovinom kuriru nadležne kurirske službe koji bude preuzimao robu za zamenu.

NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme ZAVRŠITE KUPOVINU, saglasni ste sa uslovima zamene artikla za drugi.

REKLAMACIJE

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 060/0332266 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kontakt@koozmetik.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 060/0332266, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kontakt@koozmetik.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu kontakt@koozmetik.rs ili pozivom na kontakt telefon 060/0332266.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je predhodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi KOOZMETIK d.o.o. već trošak pada na teret kupca.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme ZAVRŠITE KUPOVINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

PRAVO NA ODUSTAJANJE/ POVRAĆAJ ROBE

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu о zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon i 44/2018- dr.zakon) i to čl 27 u vezi čl. 13 ovog zakona, kupovina preko prodajne internet stranice www.koozmetik.rs smatra prodajom na daljinu.
U slučaju prodaje na daljinu prodavac obaveštava kupce o njihovim pravima pre zaključenja ugovora, i to isticanjem ovog Obaveštenja:
*na internet stranici prodavca KOOZMETIK d.o.o. putem linka Odustanak od ugovora
*u procesu naručivanja tako što se kupac pritiskom na odgovarajuću opciju saglašava sa Uslovima i pre nego što naruči proizvod,
*i konačno na e- mail koji je kupac ostavio prilikom kupovine, odmah nakon poručivanja prodavac dostavlja kupcu sledeće dokumente:
1. obrazac za odustanak od ugovora,
2. obaveštenje o pravima potrošača prilikom kupovine preko interneta o načinu, uslovima i roku ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, načinu vraćanja isporučene robe i povraćaju novca i pravu na reklamaciju i načinu ostvarivanja tog prava,
3. primerak ugovora o prodaji potpisanog od strane prodavca.

PRAVO NA ODUSTANAK OD UGOVORA
U slučaju prodaje na daljinu ustanovljeno je pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac ovlastio, a nije prevoznik.

Ostvarivanje prava
Izjava o odustanku daje se na obrascu za odustanak. Izjava o odustanku od ugovora data na obrascu za odustanak od ugovora se smatra blagovremenom ukoliko je poslata u roku od 14 dana od kada je roba predata u državinu kupcu. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Prilikom odustanka kupac nije u obavezi da navede razloge zbog kojih odustaje.

Istekom roka od 14 dana od prijema robe, prestaje pravo kupca na odustanak od ugovora. U slučaju neblagovremenog vraćanja robe, tj. nakon isteka roka od 14 dana, roba će biti vraćena nazad kupcu, a trošak transporta u tom slučaju pada u celosti na teret kupca.

Kupac pravo na odustanak od ugovora ostvaruje tako što će u roku od 14 dana od dana prijema robe, obrazac za odustanak od ugovora popuniti uz svojeručan potpis i poslati zajedno sa robom koju vraća uz otpremnicu koju je primio uz robu, prodavcu na adresu sedišta – u Beogradu, Stari grad, 11000, ul. Žorža Klemansoa 14.

Kupac može i elektronskim putem popuniti obrazac za odustanak od ugovora i poslati ga takođe elektronskim putem na e-mail shop@koozmetik.rs.

Prodavac će kupca o prijemu izjave obavestiti, takođe elektronskim putem. U ovom slučaju, kupac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao elektronski obrazac za odustanak, vrati primljenu robu prodavcu, adekvatno zapakovanu da se ne ošteti, sa dokumentacijom koju je primio uz robu, odnosno sa otpremnicom. Smatraće se da je roba vraćena u roku ukoliko je kupac poslao robu pre isteka roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Kod blagovremenog odustanka od ugovora kupac snosi direktne troškove vraćanja robe, bez drugih obaveza.

Prava kupca.
Ukoliko kupac odustane od ugovora smatraće se da ugovor nije ni zaključen, a prodavac je obavezan da kupcu vrati novac u roku od 14 dana od kada je primio obrazac za odustanak, s tim što prodavac može da odloži povraćaj novca dok ne dobije robu koja se vraća.

Prodavac će kupcu izvršiti povraćaj novca isključivo uplatom na tekući račun, sa čime se kupac izričito saglašava prihvatanjem uslova pri poručivanju. Fotografije proizvoda su osnovna informacija o izgledu proizvoda, i verno prikazuju proizvod iz vise uglova, ali prodavac ne može da garantuje bezuslovno da je proizvod identičan u pogledu izgleda sa fotografijom. U okviru zakonskog roka za odustanak od ugovora, kupac ima mogućnost da se prilikom odustanka od ugovora opredeli za zamenu robe koja njemu više odgovara odnosno da umesto poručenog proizvoda isti zameni za istu vrstu proizvoda iz ponude prodavca ili da se opredeli za potpuno drugi proizvod.

Napomena. Ukoliko se kupac opredeli za povrat novca potrebno je da robu koju vraća pošalje kurirskom službom o svom trošku, ali bez otkupnine pošiljke, s obzirom da prodavac povrat novca vrši isključivo uplatom na tekući račun kupca.

Gubitak prava
Po prijemu proizvoda, prodavac će utvrditi da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. . Neispravnost proizvoda i neadekvatno korišćenje proizvoda podrazumeva oštećenje ambalaže, držanje na visokim temperaturama i direktno izlaganje suncu i otvaranje i korišćenje proizvoda. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, prodavac ima pravo da odbije vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama a imajući u vidu asortiman robe u ponudi KOOZMETIK doo, koji podrazumeva zapečaćenu robu koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja i higijenskih razloga, u kom slucaju kupac nema prava na odustanak od ugovora.

PRAVO NA REKLAMACIJU
Saobraznost isporučene robe.

Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru, odnosno shodno predmetu ugovora koja odgovara opisu i karakteristikama, svojstvima, upotrebi, koji je prodavac dao kupcu. Kupac je dužan da prilikom prijema robe pregleda robu i proveri njenu saobraznost sa naručenom, te da istakne postojanje nedostataka koji se mogu uočiti pregledom. Kupac ima pravo da prodavac nesaobraznost robe otkloni opravkom odnosno zamenom u konkretnom slučaju, u primerenom roku.

Prodavac je odgovoran ako je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na kupca tj. u trenutku predaje robe, ili ako se pojavila posle prelaska rizika na kupca ako potiče iz uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na kupca ili je kupac mogao lako uočiti, ukoliko je prodavac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru kupac ima pravo da zahteva od prodavca da otkoni nesaobraznost opravkom ili zamenom u konkretnom slučaju. Ako nesaobraznost ne može da se otkloni zamenom u primerenom roku, ili u primerenom roku to ne bude učinjeno ili ako zamena predstavlja značajnu nepogodnost za potrošača ili nesrazmerno opterećenje za prodavca uzrokujući mu nesrazmerne troškove kupac ima pravo da bira između umanjenja cene ili raskida ugovora. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od 6 meseci od dana kada je kupac primio robu, kupac ima pravo da bira između zahteva da robu zameni, ili ima pravo na umanjenje cene ili raskid ugovora.

Za skrivene nedostatke koji su postojali u momentu prelaska rizika na kupca, prodavac odgovara u roku od dve godine od predaje stvari, s tim što se pretpostavlja da su nedostaci postojali u momentu prelaska rizika na kupca, ako se pokažu u roku kraćem od šest meseci od dana prijema robe, čime se ne isključuje pravo prodavca da dokazuje suprotno. Momenat prelaska rizika sa prodavca na kupca je momenat predaje robe kupcu ili licu koje je kupac ovlastio za prijem robe u njegovo ime.

Postupak reklamacije.
Kupac može da izjavi reklamaciju prodavcu zbog nesaobraznosti robe kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Kupac podnosi reklamaciju na sledeći način: 1)preuzimanjem obrasca za reklamaciju koji će elektronski popuniti i uz obrazac poslati eventualno dokaze o nesaobraznosti u vidu fotografije i slično, na mejl licu zaduženom za prijem i odlučivanje o reklamacijama anastasija.nikolic@koozmetik.rs .

2) Nakon što kupac prijavi reklamaciju elektronskim putem ovlašćeno lice kod prodavca će kupcu bez odlaganja da potvrdi prijem reklamacije, istu zavede kao i da obavesti kupca o izjavljenoj reklamaciji i ishodu reklamacije u roku od 8 dana od njenog prijema. Prodavac preuzima obavezu da sam po prijemu reklamacije preuzme robu koja je predmet reklamacije preko kurirske službe Daily Express. Ukoliko kupac ipak samoinicijativno pošalje robu nazad prodavcu, prodavac nije dužan da mu nadoknadi taj trošak.

Za sve informacije i dodatnu pomoć u pogledu reklamacija kupci se mogu obratiti licu zaduženom za reklamacije u sedištu prodavca, na telefon +381600332266.

Prodavac će odlučiti o reklamaciji najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije a ukoliko iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da odgovori u tom roku, ili ukoliko u tom roku ne primi robu, bez odlaganja će o tome obavestiti kupca uz obavezu da navede rok za rešavanje reklamacije.

Odluka.
Prodavac će razmotriti predlog kupca u pogledu izjavljene reklamacije i u navedenom zakonskom roku daće kupcu odgovor da li prihvata reklamaciju, izjasniti se o zahtevu kupca i izneti konkretan predlog i rok rešavanja. Ukoliko je reklamacija osnovana a dođe do raskida ugovora, prodavac će vratiti novac kupcu uplatom na tekuči račun sa uobičajenim troškovima vraćanja robe.

KOOZMETIK doo na svojoj internet strani ima istaknute Uslove korišćenja kao i pravila o reklamaciji potrošača za robu kupljenu preko on line prodavnice, pri čemu napominjemo da se navedenim uslovima i pravilima ni na koji način ne ograničavaju niti sužavaju prava potrošača odnosno kupaca navedena u ovom obaveštenju shodno važećem Zakonu o zaštiti potrošača , već istim neka pitanja mogu biti samo bliže razrađena.

Loading...