Korisnički servis | KOOZMETIK

U periodu vanrednog stanja besplatna poštarina za sve pošiljke na teritoriji Republike Srbije.

Korisnički servis

USLOVI ISPORUKE

GDE SE ROBA ISPORUČUJE?
Naručene artikle isporučujemo na teritoriji Republike Srbije, odnosno u svim mestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirske službe.
ROK ISPORUKE
Nakon što ste završili proces poručivanja klikom na dugme „Završite kupovinu“, na svoju e-mail adresu, koju ste prijavili prilikom popunjavanja podataka, automatski ćete dobiti potvrdni mail o uspešnoj kupovini. Time je Vaša porudžbina ušla u proces obrade i slanja i isporuku možete očekivati u roku od 3 radna dana.
Samo u slučaju nejasnoća ili bilo kakvih problema vezanih za Vašu porudžbinu, kontaktiraće Vas naša služba podrške.
Rok isporuke porudžbina je 3 radna dana, dani vikenda (subota i nedelja) se ne računaju.
PREUZIMANJE POŠILJKE
Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-19 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.
Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, porudžbina će se vratiti nama. Po prijemu porudžbine, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
CENA ISPORUKE
Cena isporuke za porudžbine veće od 1.500,00 din. je besplatna.

NAČIN PLAĆANJA

Proizvode koje želite da poručite putem KOOZMETIK internet prodavnice, možete platiti na više načina:

  1. plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke na Vašoj adresi
  2. plaćanje virmanom tj. opštom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci ili putem e-bankinga

Plaćanje pouzećem
Nudimo Vam opciju plaćanja pouzećem (direktno plaćanje kuriru na adresi isporuke). U ovom slučaju nakon potvrde porudžbine roba će Vam biti poslata kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru pri preuzimanju.
Virmansko i plaćanje uplatnicom
Plaćanje uplatnicom podrazumeva da svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom u bilo kojoj pošti ili banci, a virmansko da uplatu možete izvršiti prenosom sredstava sa Vašeg računa ako ste pravno lice ili korisnik elektronskog bankarstva. Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu za dostavu. Ako odaberete ovaj način, pre uplate nas obavezno kontaktirajte radi slanja predračuna za pravna lica (putem e maila kontakt@koozmetik.rs i/ili putem telefona 060/0332266).
Za plaćanje opštom uplatnicom ili virmanom neophodno je popuniti sledeće podatke:

Primalac: KOOZMETIK doo.
Svrha uplate: Uplata za poručenu robu
Šifra plaćanja: 121
Valuta: RSD
Iznos: Ukupan iznos Vaše porudžbine
Račun broj: 170-30024152000-51  – (Unicredit banka)
Poziv na broj: Broj Vaše porudžbine*
*Broj porudžbine postaće Vam dostupan pošto kliknete da dugme ZAVRŠITE KUPOVINU.

ZAMENA ARTIKLA

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate na kontakt telefon 060/0332266 ili nam pošaljite email na adresu: kontakt@koozmetik.rs sa Vašim broj porudžbine, šifrom artikla koji želite da zamenite i šifrom artikla za koji želite da zamenite prvobitno poručeni artikal.
Nakon toga, vrši se fizička provera dostupnosti željenog artikala nakon čega dobijate instrukcije na Vašu email adresu gde će Vam biti objašnjen čitav proces zamene artikla za drugi.
Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je korišćen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju.
Nakon prijave za zamenu artikala, neophodno je robu adekvatno upakovati i poslati po kurirskoj službi, zajedno sa odštampanom, popunjenom dokumentacijom koju ste dobili na e-mail adresu pošto ste poslali zahtev za zamenu artikla. Onog momenta kada se prvobitna roba vrati na stanje, biće Vam poslat zamenski artikal.

Rok zamene
Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos jedne poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe. Poštarinu plaćate gotovinom kuriru nadležne kurirske službe koji bude preuzimao robu za zamenu.

NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme ZAVRŠITE KUPOVINU, saglasni ste sa uslovima zamene artikla za drugi.

REKLAMACIJE

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 060/0332266 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kontakt@koozmetik.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 060/0332266, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kontakt@koozmetik.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu kontakt@koozmetik.rs ili pozivom na kontakt telefon 060/0332266.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je predhodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi KOOZMETIK d.o.o. već trošak pada na teret kupca.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme ZAVRŠITE KUPOVINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

PRAVO NA ODUSTAJANJE/ POVRAĆAJ ROBE

Poštovani kupci, Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.malo.rs smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
U slučaju odustaka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac/izjavu o odustanku. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i račun-otpremnica koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema obrasca/izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca – direktni troškovi, snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

POVRAT NOVCA

U slučaju odustanka od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
KOOZMETIK d.o.o. je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu.
Procedura za povraćaj sredstava
Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon 060/0332266 ili nam pošaljite email na adresu: kontakt@koozmetik.rs sa JMBGom, brojem tekućeg računa, nazivom banke u kojoj je otvoren, Vašim brojem porudžbine i šifrom artikla koji želite da vratite.
Čim dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
*Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo na gore navedeni način i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

POLITIKA PRIVATNOSTI

Vaša porudžbina je potpuno sigurna!

U kompaniji KOOZMETIK d.o.o. cenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo.

Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa kompanijom KOOZMETIK d.o.o.

Zaštita privatnosti podataka

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.

Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Prijava ili registracija na www.malo.rs podrazumeva saglasnost korisnika da mu šaljemo email, sms i Viber obaveštenja. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing, sms i Viber lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Kompanija KOOZMETIK d.o.o. će Vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi Vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa Vama. KOOZMETIK d.o.o. neće prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u kompaniji KOOZMETIK d.o.o. su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka.

Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.
Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

 

 

 

 

 

Loading...